Reisverzekering met hoogste vergoedingen

© pixabay

Allianz Global Assistance komt met een nieuwe reis- en annuleringsverzekering met naar eigen zeggen de meest uitgebreide dekkingen en hoogste vergoedingen.

Met de Ultimate Protect Reis- en Annuleringsverzekering speelt de reisverzekeraar in op de wens van klanten om volledig ontzorgd te worden en niet iedere keer weer uit te zoeken wat er nu wel en niet is gedekt. Zo maakt het niet uit of je op vakantie of zakenreis gaat. Bijna elke reden om te annuleren is volledig gedekt en pechhulp voor voertuigen en fietsen is ook inbegrepen.

De nieuwe verzekering dekt ook bij onverwachte omstandigheden tijdens de reis, zoals bijvoorbeeld de uitbraak van het zika-virus in Brazilië. Met de all-risk annulering wordt tot maximaal €20.000 vergoed, de hoogste vergoeding in de markt. En vrijwel iedere reden wordt geaccepteerd.
Ook vergoedt de Ultimate Protect verzekering de toegangskaarten als mensen een concert of ander evenement willen annuleren. Waardevolle bezittingen zijn verzekerd tot €5.000 per persoon met een maximum van €25.000 per reis, zonder eigen risico. Dit is de hoogste vergoeding die er in de markt wordt gegeven.

Bij het huren van een auto, motor of camper is het eigen risico en de borg volledig gedekt. Een aparte verzekering bij de verhuurder afsluiten is dus niet meer nodig. Ook pechhulp voor twee voertuigen in de woonplaats – ook motoren en campers – binnen Europa en pechhulp voor de fiets in Nederland is geregeld.

Aan andere reisgenoten is ook gedacht. De verzekering kan worden afgesloten voor één persoon of voor een gezin, maar het is zelfs mogelijk om een volwassene en twee meereizende kinderen die niet tot het gezin behoren aan de verzekering toe te voegen.

(Bron: Allianz Global Assistance)