Reaal past Ondernemers-AOV aan na feedback adviseurs

Reaal lanceert preventieplatform Bedrijfswacht

Na feedback van verzekeringsadviseurs past Reaal de arbeidsongeschiktheidsverzekering voor ondernemers aan. Met een verbeterde instapkortingsregeling, een premieverlaging en een uitbreiding van de voorlopige dekking bij een ongeval wil Reaal nog beter inspelen op de wensen van de klant.

Pim Hafkenscheid, eindverantwoordelijk voor AOV bij Reaal: “Door het succes van onze intensieve, persoonlijke begeleiding bij preventie en reïntegratie, die onze klanten waarderen met gemiddeld een 8,2, zien we dat minder klanten arbeidsongeschikt worden en ook minder lang arbeidsongeschikt blijven. Hierdoor kunnen wij voor klanten in beroepsklasse 2 de premie verlagen. Tezamen met de andere verbeteringen kunnen we ondernemers nu een nog aantrekkelijker product aanbieden.”

Vanaf 1 juli worden de volgende wijzigingen doorgevoerd:

– Verbeterde instapkortingsregeling

Nieuwe klanten die op of na 1 juli 2018 een Ondernemers AOV van Reaal afsluiten kunnen kiezen voor de standaard instapkorting van 40% in het 1e jaar, 20% in het 2e jaar en 10% in het 3e jaar. Of voor de nieuwe optie: een doorlopende korting van 8% gedurende de looptijd van de verzekering.

– Premieverlaging beroepsklasse 2

De premie voor ondernemers in beroepsklasse 2 wordt met 5% verlaagd. Hierdoor is deze extra aantrekkelijk geworden voor onder meer (commercieel) directeuren/managers, winkeleigenaren en accountmanagers. Voor nieuwe klanten gaat de verlaagde premie in op 1 juli 2018, voor bestaande klanten op 1 september 2018.

– Uitbreiding voorlopige dekking

Vanaf 1 juli 2018 wordt de voorlopige dekking bij een ongeval uitgebreid. De voorlopige dekking wordt verleend voor het risico van arbeidsongeschiktheid als gevolg van een ongeval. De maximale uitkeringsduur is verlengd tot aan de aangevraagde eindleeftijd. Dit was voorheen maximaal 730 dagen. En de maximale uitkering is verhoogd van € 22.000,- naar € 55.000,- per jaar.

Bron: Reaal

www.findinet.nl/newsletter/
Klik op de banner en ontvang de wekelijkse Nieuwsbrief van Findinet op proef.