onna-onna lanceert verzekeringshulpdienst

De aanbieder van verzekeringen voor vrouwen gaat klanten bij serieuze ongevallen gter plaatse opvangen en assisteren

Onder de naam Serious Assist zet onna-onna samen met schadeherstelketen A.A.S. een landelijk opererend netwerk van hulpauto’s in. De assistentie bestaat onder meer

uit het opvangen van alle betrokkenen, het helpen bij het invullen van formulieren, het nemen van foto’s en het naar huis brengen van de betrokken personen.

Serious Assist is gebaseerd op de in de Verenigde Staten bestaande praktijk van hulpverlening ter plaatse door verzekeraars.

Directeur Lex Orie: “De bestaande dienstverlening door verzekeraars gaat niet verder dan de mogelijkheid om te bellen of een schadeformulier in te sturen. Terwijl het moment van een ongeval vaak emoties en het nodige regelwerk met zich meebrengt. Wij willen er juist dan voor de klant zijn.” Klanten van onna-onna kunnen straks 24 uur per dag via een speciale app of telefonisch contact opnemen met de hulpdienst. Samen met de klant wordt dan bepaald of hulpverlening ter plaatse gewenst is. Vanuit één van de 20 eerstelijns locaties, of één van de 40 tweedelijns locaties wordt in een dergelijk geval hulp op pad gestuurd.