MN wint Fit for Work Award

Financieel dienstverlener MN is prijswinnaar van de eerste Fit for Work Award voor een organisatie waar het goed werken is voor mensen met een chronische aandoening.

MN werkt aan de financiële toekomstvoorziening van bijna 2 miljoen mensen. De onderneming beheert ruim 114 miljard euro voor de uitvoering van pensioen- en sociale regelingen en verzekeringen. Hierbij streeft MN succesvol naar een combinatie van zowel financieel als maatschappelijk rendement. De jury prijst het personeelsbeleid van MN: gezond werken voor iedereen zit in de haarvaten van het bedrijf, er is een cultuur waar zorgen-voor-elkaar niet beperkt is tot werk en medewerkers zijn heel tevreden over de mogelijkheden zelf te zoeken naar oplossingen waarbij eigen regie een sleutelwoord is.

De prijs is uitgereikt tijdens de conferentie ‘Langer doorwerken door innovatie in zorg en beleid. Sterk voor werkbehoud bij een chronische aandoening’.

(Bron: MN)