Jeroen Bastiaans Hypotheekshopper van 2016

????????????????????????????????????

Jeroen Bastiaans, eigenaar van De Hypotheekshop in Eindhoven West is uitgeroepen tot ‘Hypotheekshopper van het Jaar’. Hij ontving deze prijs tijdens de Franchisedag op 25 mei 2016 uit handen van Mark de Rijke, directeur Business Development bij De Hypotheekshop Centrale Organisatie. Jeroen Bastiaans kreeg de titel onder meer vanwege zijn positieve bijdrage aan de ontwikkeling van het merk De Hypotheekshop.

Mark de Rijke: ´Jeroen is elke dag bezig om steeds efficiënter te werken en het proces achter de schermen zo slim mogelijk in te richten. Daarin combineert hij de kracht van zijn eigen team, Tahir, Maikel, Asif, Nynke en Merit, met die van de ‘binnendienst-op-afstand’ van de Centrale Organisatie. Voor hem een ideale flexibele schil, zodat hij zijn klanten altijd optimaal van dienst kan zijn .’

Deze inzet gaat ook niet ongemerkt voorbij aan zijn klanten. Onlangs ontving Jeroen de prijs voor Beste hypotheekkantoor in Zuid-Oost Brabant van Independer. Hij zorgt dat ook voor zijn klanten alles geregeld is: van nazorg tot verzekeringen.

(Bron: De Hypotheekshop)