Gratis ongevallenverzekering bij SUCSEZ

© Px

Verzekeraar SUCSEZ introduceert, in samenwerking met 112schade.nl en XL Catlin, een gratis ongevallenverzekering die kosten voor fysiotherapie of tandartskosten ten gevolge van een ongeval vergoedt, het Zorg Pluspakket.

Wie via SUCSEZ een aanvullende zorgverzekering afsluit voor 2017 is gratis verzekerd voor tandartskosten en kosten voor fysiotherapie na een ongeluk. Deze kosten zitten niet in de basisverzekering en zijn (veel) hoger dan tandartsverzekeringen vergoeden. Het Zorg Pluspakket geldt voor een bedrag tot 5.000 euro voor tandartskosten en 1.000 euro voor fysiotherapie.

Wanneer een verzekerde door een ongeval kosten moet maken voor de tandarts of fysiotherapie en deze kosten worden niet vergoed door de zorgverzekering, dan gaat 112schade.nl deze kosten verhalen op de aansprakelijke tegenpartij. Naast deze kosten verhaalt 112schade.nl ook overige kosten. Zoals verlies aan inkomen of smartegeld.
Mochten de kosten niet te verhalen zijn op een aansprakelijke partij, dan komt er een uitkering uit de gratis ongevallenverzekering.

(SUCSEZ)