Chubb investeert in Europese global accounts

Verzekeraar Chubb gaat voor de Europese activiteiten een apart team opzetten voor de zogeheten global accounts.

Het nieuwe team komt onder leiding van Suresh Krishnan, die al sinds 1999 bij Chubb werkzaam is. Krishnan zal de bedrijfsstrategie voor dit segment verder ontwikkelen en een Global & Large Account-team voor Europa opzetten en leiden. Hij zal erop toezien dat klanten en makelaars optimaal kunnen profiteren van Chubb’s risicomanagement- en underwritingexpertise, multinationale netwerk en dienstverlening. Het opzetten van dit nieuwe team weerspiegelt volgens Chubb het belang van Europa, waar veel van Chubb’s wereldwijde klanten zich bevinden.

Daarnaast benoemde Chubb Adrian Matthews tot Chief Operating Officer voor het Europese continent. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de prestaties en ontwikkeling van Chubbs Property & Casualty producten, en de verkoop- en distributiekanalen van het bedrijf in Europa. Matthews werkt sinds 2012 bij Chubb.