Aon-directeur in bestuur Adfiz

bron: Adfiz

Tijdens de ALV van Adfiz op 9 november is Jolanda Bron als bestuurslid van Adfiz benoemd. Bron is directeur Regio Noordoost-Nederland binnen Aon Risk Solutions.

Jolanda Bron is samen met twee collega-directeuren verantwoordelijk voor de risicoadvisering van het mkb-segment in Nederland. Over haar keuze zegt zij: “Als persoon sta ik voor de kwaliteit en professionalisering van onze branche, een branche die al een aantal jaren in de schijnwerpers staat. Ontwikkelingen gaan supersnel en maken dat wij steeds sneller moeten anticiperen door middel van innovatie. Vanuit deze bestuursfunctie wil ik zowel mijn persoonlijke energie als de mogelijkheden binnen Aon inzetten om onze branche te vertegenwoordigen.”

Bron onderstreept het belang van een goede branchevertegenwoordiging voor zowel adviseur als de eindklant: “Als branche zijn wij immers medeverantwoordelijk voor het economisch klimaat in Nederland. Het lijkt mij top om dit met Adfiz verder neer te zetten en uit te bouwen.”

Bron: Adfiz