René Tuitert verhuist van Delta Lloyd naar Scildon

René Tuitert, CFO Scildon Verzekeringen | © Scildon

Met ingang van 1 maart is René Tuitert benoemd als CFO van Scildon. Hij volgt in deze functie Peter de Bruijne op. De heer Tuitert was voor zijn benoeming bij Scildon CFO van Delta Lloyd Levensverzekering.

Gert Jan Fritzsche, CEO van Scildon, is blij met de komst van Tuitert: “Als Scildon streven wij een krachtige winstgevende expansie na van de drie kernactiviteiten van onze onderneming: collectief pensioen, vermogensopbouw en overlijdensrisicoverzekeringen. Deze expansie moet gecontroleerd plaatsvinden omdat we de kerngezonde positie van het eigen vermogen ook in de toekomst willen handhaven. Ik ben erg verheugd met de komst van René Tuitert omdat hij zeer ervaren is op het gebied van levensverzekeringen. Maar ook omdat hij vanuit zijn vorige functie de kracht van het onafhankelijk intermediair heeft leren kennen en waarderen. In allerlei dagelijkse beslissingen, ook op financieel gebied, is het belangrijk dat er affiniteit is met de onafhankelijke financieel adviseurs”.

Tuitert: “Scildon ontleent zijn kracht aan de samenwerking met de financieel adviseur. Innovatie van processen in de distributieketen draagt bij aan een betere klantbediening en kostenefficiency. Dat zal de komende jaren nog belangrijker worden. Ik kijk ernaar uit aan de slag te gaan bij een verzekeraar die wil groeien en die een duidelijke keuze heeft gemaakt voor een distributiemodel met persoonlijk advies.”

Scildon is partner van Findinet

www.findinet.nl/newsletter/
Klik op de banner en ontvang de wekelijkse Nieuwsbrief van Findinet op proef.