Yarden behaalt opnieuw Gouden Oor Erkenning

© Pixabay

Uitvaartorganisatie Yarden heeft voor de tweede keer de Gouden Oor Erkenning behaald voor de manier waarop zij omgaat met klantsignalen. Yarden behoudt hiermee haar eerdere erkenning uit 2013 en laat een verdere verbetering zien van het luisteren naar haar klanten en het effectief handelen op basis van hun feedback.

Hein Dekker, onderzoeksleider van Vedas Quality: ‘Na de audit van vorig jaar waren wij al bijzonder onder de indruk van de klantgevoeligheid van Yarden. Dit jaar is ons auditteam opnieuw verrast door de toename van de betrokkenheid van medewerkers. Onlangs verscherpte de Stichting Gouden Oor haar richtlijnen, maar desondanks liet Yarden een aanzienlijke verbetering zien ten opzichte van de laatste audit en behaalde een score van 85%. Het is bijzonder om te merken hoe de consument een plek heeft in de organisatie en in de hoofden en harten van medewerkers. We treffen een organisatie die er alles aan doet om aan te sluiten op haar klanten, vanuit een sterke overtuiging dat een goed afscheid je verder helpt.’

Over Stichting Gouden Oor
Stichting Gouden Oor beweegt organisaties te luisteren naar en gehoor te geven aan klanten om zo de relatie met hen te versterken en het lerend vermogen te bevorderen met als bedoeling duurzaam succesvoller te worden.

Bron: Yarden

GEEN REACTIES