RegioBank, ONVZ en Centraal Beheer winnen award klantgerichtheid

© CCDNA

Bij de banken en (zorg)verzekeraars mogen respectievelijk RegioBank, ONVZ en Centraal Beheer Achmea zichzelf een jaar lang Nederlands meest klantgerichte bedrijf van die sector noemen. Dat is bekendgemaakt tijdens de 5e editie van de Customer Centric DNA Awards.

De CCDNA Awards is een initiatief van BearingPoint en DVJ Insights. Het is de grootste publieksprijs die bedrijven op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland kunnen winnen, verdeeld over 12 sectoren.

De awards zijn gebaseerd op de meningen en ervaringen van 12.000 Nederlanders. Reisorganisatie D-reizen scoorde het beste in het hele klassement. BMW eindigde op de tweede plaats.

Dit jaar werd er tijdens de Customer Centric DNA Awards ook een award uitgereikt aan het bedrijf dat het beste met zijn klanten samenwerkt (co-creatie). Die prijs ging naar RegioBank. De organisatie van de awardshow stelt dat RegioBank de terechte winnaar van de thema award is omdat de bank hun klanten niet als klanten ziet, maar echt als partner waarmee zij samenwerkt.

(Bron: CCDNA)

GEEN REACTIES