Opzet Prestatie Onderzoek Adfiz vernieuwd        

Adfiz vernieuwt het jaarlijkse Adfiz Prestatie Onderzoek. De nieuwe opzet biedt doorlopend inzicht in de ervaringen van adviseurs met de prestaties van aanbieders.

Anders dan voorgaande jaren verzamelt Adfiz de ervaringen van adviseurs gedurende het hele jaar door. Dit leidt tot een betrouwbaarder beeld. Bovendien krijgen aanbieders de gelegenheid om realtime hun scores te volgen, zodat zij continu inzicht hebben in hoe zij hun prestaties kunnen verbeteren.

Voor deze nieuwe opzet van het onderzoek werkt Adfiz samen met het onafhankelijke onderzoeksbureau Tevreden.nl. De komende dagen worden uitnodigingen verzonden voor een eerste ronde beoordelingen. Adviseurs kunnen hun mening over de prestatie van verzekeraars delen via adfiz.tevreden.nl

Het onderzoek blijft zich richten op de rubrieken Schade Particulier, Schade Zakelijk, Leven Individueel, Pensioen en Inkomen Zakelijk. Aanbieders worden beoordeeld op de 10 belangrijkste criteria, waaronder:

  • ·  Hoe foutloos en snel verwerken ze offertes, polissen en mutaties?
  • ·  Krijg je gemakkelijk inzicht in de actuele gegevens van de klant?
  • ·  Hoe deskundig en flexibel zijn medewerkers?
  • ·  Hoe klantgericht is de schadeafhandeling of het uitkeringsproces?

(Bron: Adfiz)

GEEN REACTIES