Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden

© Nationale Nederlanden

‘Er is maar één Nederlander zoals jij’ is het thema van de nieuwe Nationale-Nederlanden campagne. ‘De nieuwe campagne laat op een herkenbare en eigentijdse manier zien dat Nationale-Nederlanden staat voor persoonlijke dienstverlening voor iedere Nederlander’, aldus David Knibbe, CEO Nationale-Nederlanden.

Knibbe: “Nederland is bijzonder. We delen een taal, gebruiken, trekjes, gewoontes en we denken dat we elkaar altijd in het buitenland zo kunnen herkennen. Maar Nederlanders zijn ook trots op hun individualiteit. Hun eigenzinnigheid. Zo hebben we allemaal onze eigen dromen en individuele wensen.”

De campagne is te zien is op tv, radio en online. Vanaf medio september wordt de campagne uitgebreid met informatie over de services ‘Jouw inkomen later’ en ‘Beheerd Beleggen’. Knibbe: “De twee aanvullende campagnes laten zien dat mensen op een eenvoudig, laagdrempelig, toegankelijk wijze wel degelijk invloed kunnen hebben op hun eigen financiële toekomst.”

De service ‘Jouw inkomen later’ bestaat uit verschillende onderdelen zoals een online berekening en een app waarbij alles is toegespitst op iemands persoonlijke situatie met tips om het inkomen voor later eventueel aan te vullen. De service biedt geen advies.

Beheerd Beleggen is een vermogensbeheerproduct voor klanten die meer uit hun spaargeld willen halen, maar zelf weinig of geen kennis hebben van beleggen. Zij kunnen het uit handen geven aan beleggingsexperts van Nationale-Nederlanden. Samen met Nationale-Nederlanden wordt het beleggingsprofiel bepaald dat het beste bij de klant past. Deze service is beschikbaar vanaf  50 euro inleg per maand of 1.000 euro eenmalig.

(Nationale Nederlanden)