CYBERSECURITY centraal tijdens Zakelijk Platform van Adfiz

Greame Newman van Lloyd's gastspreker tijdens het Zakelijk Platvorm van Adfiz over Cybersecuktiry.

Save the date / locatie:
Woensdag 21 september
Van 13.00-19.00 uur
Locatie: Inn Style te Maarssen

Aanmelden is voor Adfiz-leden mogelijk via het extranet.

Alle geïnteresseerden welkom
Geen Adfiz-lid ? Maar wel interesse om het evenement bij te wonen?
Stuur dan een e-mail naar info@adfiz.nl.

De bijeenkomst van 21 september
Op woensdag 21 september organiseert Adfiz voor de derde keer het Zakelijk Platform. Tijdens deze bijeenkomst staat cyber-security centraal.

Greame Newman van Lloyd’s of London
Speciaal hiervoor komt Graeme Newman namens Lloyd’s of Londen om het onderwerp vanuit verzekeraars-perspectief te belichten.
Behalve de verzekeraar komen ook de onafhankelijk adviseur en de security partner aan het woord.adfiz-onderzoek-naar-banken-en-verzekeraars-weer-van-start-photo
Aansluitend zijn er 3 verschillende expertsessies waaruit aanwezigen kunnen kiezen. Zo bespreekt  Pensioenconsultant en Adfiz-lid Ronald Hut MPLA welke gevolgen het nieuwe pensioenstelsel heeft voor pensioenadviseurs. Paul ter Wal, internationaal spreker en inzetbaarheidsexpert neemt aanwezigen mee in hoe bevlogenheid leidt tot duurzame inzetbaarheid. Tot slot geeft Ad Weststeijn GIFireE, Risk engineer van Willis Towers Watson handvaten om eventuele verschillen in brandpreventieve maatregelen te signaleren en die vervolgens uit te kunnen leggen aan je relaties.

doelstelling van Zakelijk Platform = Delen van kennis
Het Zakelijk Platform is hét jaarlijkse platform voor leden die actief zijn in de zakelijke markt. Elkaar ontmoeten en kennis delen zijn belangrijkste doelen.  De thema’s tijdens deze jaarlijkse bijeenkomsten sluiten direct aan op de uitdagingen voor de leden in de zakelijk markt.