Adfiz Prestatie Onderzoek nu ook meegewogen in MoneyView ProductManager

Sinds gisteren worden de scores van het Adfiz Prestatie Onderzoek opgenomen in de MoneyView ProductManager (MPM), het benchmarkplatform van MoneyView waarmee
banken en verzekeraars hun eigen producten kunnen vergelijken met die van de
andere aanbieders in de markt.

Alle gebruikers van de MPM krijgen permanent de beschikking over de ‘Adfiz-scores’. Daarmee is voortaan niet alleen inzichtelijk hoe producten zich onderling verhouden op voorwaarden en kenmerken, maar ook hoe de verschillende partijen presteren op thema’s als service, foutloosheid, kennis en schadeafhandeling. De resultaten uit het Adfiz Prestatie Onderzoek worden in de MPM op hoofdlijnen gepresenteerd. Per productgroep wordt een overall-cijfer gegeven, met daarbij een beknopte breakdown van de verschillende thema’s.
Adfiz-directeur Enno Wiertsema: “Eerder dit jaar zijn onze prestatiescores aan de MoneyView-software voor financieel adviseurs toegevoegd. Dit is een logische volgende stap in onze samenwerking. Bij het verder vooruithelpen van de kwaliteit in onze sector helpt het dat partijen continu inzicht hebben in hun status. MoneyView ProductManager is daar een prachtig platform voor.”

Pepijn van Kleef van MoneyView sluit zich hierbij aan: “Nagenoeg alle banken en verzekeraars gebruiken de MPM voor benchmarking en analyse van hun producten. Met de toevoeging van de Adfiz-scores aan onze geheel vernieuwde software worden nu naast de ‘harde’ productinformatie ook de meer kwalitatieve aspecten van de dienstverlening belicht.”

Bron: Moneyview